Despre noi
Legislație
Prezentare
Conducerea
Organizare
Organigramă
Regulament de organizare și Funcționare
Statul de funcții
Codul etic și de integritate
Regulamentul Intern al DAS
Programe și Strategii
Rapoarte de activitate
Plan anual
Informaţii publice
Solicitare informații de interes public
Buletin informativ
Buget
Bilanțuri contabile
Contul de execuție al bugetului
Bilanț
Achiziții publice
Planul anual al achizițiilor publice
Contracte peste 5000 euro
Declarații de avere și interese
Transparența salarială
Acte necesare
Formulare
Avertizarea în interes public
Strategia Națională Anticorupție
Protecția datelor GDPR
Subvenții acordate asociațiilor, fundațiilor și cultelor religioase
Legislație specifică
Regulamentul comisiei de evaluare
Categorii de servicii sociale și cheltuieli eligibile
Alte documente
Servicii și birouri
Compartiment Ajutor pentru Familia cu Copii
Compartiment ajutor de incluziune
Serviciul de Asistență pentru persoane cu dizabilități
Serviciul Protecţia Copilului și a Familiei
Serviciul Resurse Umane, comunicare și relații cu publicul
Serviciul Salarizare, Financiar - Contabil, Buget și Administrativ
Serviciul Juridic-contencios, achiziții publice, strategii și proiecte-programe
Compartimentul Audit
Servicii sociale
Centrul de servicii comunitare
Centrul care acordă servicii de îngrijire și asistență la domiciliu
Centrul Multifuncțional de Servicii Sociale
Centru de zi pentru copii de vârstă școlară
Centru de zi pentru persoane vârstnice
Clubul de zi pentru persoane vârstnice 1
Clubul de zi pentru persoane vârstnice 2
Centrul de Zi Caleidoscop
Centrul Adăpostul de Noapte
Căminul pentru persoane vârstnice
Cantina Municipiului Sibiu
Centrul Social Guşteriţa
Centrul de Asistență Medicală Comunitară
Știri și anunțuri
Comunicate de presă
Evenimente
Anunțuri de angajare
Albume foto
Contact
Acte necesare
/
Informaţii publice
/
Acte necesare
Acte necesare
ACORDARE GRATUITATEA TRANSPORTULUI URBAN CU MIJLOACELE DE TRANSPORT ÎN COMUN
ACTE NECESARE ADMITERII ÎN CADRUL CENTRULUI DE TERAPIE ȘI RECUPERARE PENTRU COPII CU AUTISM “CALEIDOSCOP”
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII MESEI LA CANTINA MUNICIPIULUI SIBIU
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII STIMULENTULUI EDUCAȚIONAL
Acte necesare in vederea acordarii subventiei asociatiilor, fundatiilor si cultelor religioase
ACTE NECESARE ÎNTOCMIRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ANGAJARE ÎN ÎNTREPRINDERE SOCIALĂ
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA INDEMNIZAŢIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI CU DIZABILITATE CU VÂRSTA CUPRINSĂ ÎNTRE 3 ŞI 7 ANI
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA INDEMNIZAȚIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 2 ANI SAU, ÎN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP, DE PÂNĂ LA 3 ANI (în continuarea indemnizației pt. primul copil)
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA STIMULENTULUI DE INSERŢIE
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA STIMULENTULUI DE INSERTIE ( din indemnizație )
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA STIMULENTULUI DE INSERTIE (4-7 ani, în situația copilului încadrat în grad de handicap)
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA VENITULUI MINIM DE INCLUZIUNE
ACTE NECESARE PENTRU AJUTOR URGENȚĂ LA ÎMPLINIREA A 100 DE ANI
ACTE NECESARE PENTRU ANGAJAREA ASISTENTULUI PERSONAL PENTRU PERSOANA CU HANDICAP GRAV
ACTE NECESARE PENTRU CERTIFICAT DE ORIENTARE PROFESIONALĂ
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE ADMITERII ÎNTR-UN CENTRU REZIDENȚIAL PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂȚI
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA ADULTULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA ADULTULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA COPILULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP/ELABORAREA UNUI PLAN DE ABILITARE – REABILITARE/ORIENTARE ȘCOLARĂ/PROFESIONALĂ
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE PENTRU OBȚINEREA ROVINIETEI
ACTE NECESARE PENTRU INTERNARE ÎN CĂMIN
ACTE NECESARE PENTRU OBȚINERE CERTIFICAT DE HANDICAP ADULȚI
ACTE NECESARE PENTRU SERVICII SOCIALE DESTINATE PERSOANELOR VÂRSTNICE
ACTE NECESARE PRIVIND DECONTAREA CHELTUIELILOR CU HRANA ȘI CAZAREA PENTRU CETĂŢENII STRĂINI SAU APATRIZII GĂZDUIŢI, AFLAŢI ÎN SITUAŢII DEOSEBITE, PROVENIŢI DIN ZONA CONFLICTULUI ARMAT DIN UCRAINA
ACTE NECESARE SUSPENDARE PLATĂ INDEMNIZAȚIE CREȘTERE COPIL
AJUTOARE DE URGENŢĂ
AJUTOR DE ÎNMORMÂNTARE
AJUTORUL FINANCIAR FAMILIILOR PENTRU PLATA SERVICIILOR OFERITE DE BONĂ
AJUTORUL PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINȚEI CU GAZE NATURALE, ENERGIE TERMICĂ, ENERGIE ELECTRICĂ, LEMNE ȘI SUPLIMENTUL DE ENERGIE
AJUTORUL SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
ALOCAŢIA DE STAT PENTRU COPII
DOCUMENTE NECESARE PENTRU EVALUAREA COMPLEXĂ ŞI ÎNCADRAREA COPILULUI CU DIZABILITĂŢI ÎN GRAD DE HANDICAP/ACCES LA SERVICII DE ABILITARE ŞI REABILITARE, în conformitate cu Ordinul comun nr. 1985/1305/5805/2016
INDEMNIZAȚIA LUNARĂ CUVENITĂ PĂRINŢILOR SAU, DUPĂ CAZ, REPREZENTANŢILOR LEGALI AI COPILULUI CU HANDICAP GRAV, PERSOANEI SAU FAMILIEI CARE A PRIMIT ÎN PLASAMENT UN COPIL CU HANDICAP GRAV
INDEMNIZAȚIA PENTRU CRESTEREA COPILULUI ÎN VÂRSTA DE PÂNA LA 2 ANI SAU, ÎN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP, DE PÂNA LA 3 ANI
LUNILE TATĂLUI - ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA INDEMNIZAŢIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 2 ANI SAU, ÎN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP, DE PÂNĂ LA 3 ANI
Informaţii Publice
Solicitare informații de interes public
Buletin informativ
Buget
Bilanțuri contabile
Achiziții publice
Declarații de avere şi interese
Transparența salarială
Acte necesare
Formulare
Avertizarea în interes public
Strategia Naționala Anticorupție
Protecția datelor GDPR
Subvenții acordate asociațiilor, fundațiilor și cultelor religioase
Alte documente
Sibiu, Bulevardul Victoriei 1-3, judeţul Sibiu
0040-0269-208930
protsoc@sibiu.ro
Programul cu publicul:
Luni – Joi - orele 8:00-15:00
Vineri – orele 8:00-12:00
Legături utile
Primăria Sibiu
DGASPC Sibiu
AJPIS Sibiu
Ministerul Muncii
Servicii sociale
© 2022-2025 DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ SIBIU, Toate drepturile rezervate
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility