Selectați limba
Engleză
>
Germană
RO
Romana
English
Deutsch
Despre noi
Legislație
Prezentare
Conducerea
Organizare
Organigramă
Regulament de organizare și Funcționare
Statul de funcții
Codul etic și de integritate
Programe și Strategii
Rapoarte de activitate
Plan anual
Informaţii publice
Acte necesare
Formulare
Buget și acte financiare
Achiziții publice
Planul anual al achizițiilor publice
Contracte peste 5000 euro
Declarații de avere și interese
Transparența salarială
Protecția datelor GDPR
Strategia Națională Anticorupție
Subvenții acordate asociațiilor, fundațiilor și cultelor religioase
Legislație specifică
Regulamentul comisiei de evaluare
Categorii de servicii sociale și cheltuieli eligibile
Alte documente
Servicii și birouri
Biroul Alocații Familiale
Biroul Venit Minim Garantat
Serviciul de Asistență pentru persoane cu dizabilități
Biroul Protecția Copilului
Serviciul Resurse Umane, comunicare și relații cu publicul
Serviciul Salarizare, Financiar - Contabil, Buget și Administrativ
Serviciul Juridic-contencios, achiziții publice, strategii și proiecte-programe
Compartimentul Audit
Servicii sociale
Centrul de servicii comunitare
Centrul care acordă servicii de îngrijire și asistență la domiciliu
Centrul de Asistență Medicală Comunitară
Clubul de zi pentru persoane vârstnice 1
Clubul de zi pentru persoane vârstnice 2
Centrul Multifuncțional de Servicii Sociale
Centru de zi pentru copii de vârstă școlară
Centru de zi pentru persoane vârstnice
Centrul de Zi Caleidoscop
Centrul Adăpostul de Noapte
Căminul pentru persoane vârstnice
Cantina Municipiului Sibiu
Centrul Social Guşteriţa
Știri și anunțuri
Comunicate de presă
Evenimente
Anunțuri de angajare
Albume foto
Contact
Acte necesare
/
Informaţii publice
/
Acte necesare
Acte necesare
ACORDARE GRATUITATEA TRANSPORTULUI URBAN CU MIJLOACELE DE TRANSPORT ÎN COMUN
ACTE NECESARE ADMITERII ÎN CADRUL CENTRULUI DE TERAPIE ȘI RECUPERARE PENTRU COPII CU AUTISM “CALEIDOSCOP”
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII MESEI LA CANTINA MUNICIPIULUI SIBIU
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII STIMULENTULUI EDUCAȚIONAL
Acte necesare in vederea acordarii subventiei asociatiilor, fundatiilor si cultelor religioase
ACTE NECESARE ÎNTOCMIRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ANGAJARE ÎN ÎNTREPRINDERE SOCIALĂ
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA INDEMNIZAŢIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI CU DIZABILITATE CU VÂRSTA CUPRINSĂ ÎNTRE 3 ŞI 7 ANI
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA INDEMNIZAȚIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 2 ANI SAU, ÎN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP, DE PÂNĂ LA 3 ANI (în continuarea indemnizației pt. primul copil)
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA STIMULENTULUI DE INSERŢIE
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA STIMULENTULUI DE INSERTIE ( din indemnizație )
ACTE NECESARE PENTRU AJUTOR URGENȚĂ LA ÎMPLINIREA A 100 DE ANI
ACTE NECESARE PENTRU ANGAJAREA ASISTENTULUI PERSONAL PENTRU PERSOANA CU HANDICAP GRAV
ACTE NECESARE PENTRU CERTIFICAT DE ORIENTARE PROFESIONALĂ
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE INTERNĂRII ÎNTR-UN CENTRU REZIDENȚIAL PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂȚI
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA ADULTULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA ADULTULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA COPILULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP/ELABORAREA UNUI PLAN DE ABILITARE – REABILITARE/ORIENTARE ȘCOLARĂ/PROFESIONALĂ
ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE PENTRU OBȚINEREA ROVINIETEI
ACTE NECESARE PENTRU INTERNARE ÎN CĂMIN
ACTE NECESARE PENTRU OBȚINERE CERTIFICAT DE HANDICAP ADULȚI
ACTE NECESARE PENTRU SERVICII SOCIALE DESTINATE PERSOANELOR VÂRSTNICE
ACTE NECESARE PRIVIND DECONTAREA CHELTUIELILOR CU HRANA ȘI CAZAREA PENTRU CETĂŢENII STRĂINI SAU APATRIZII GĂZDUIŢI, AFLAŢI ÎN SITUAŢII DEOSEBITE, PROVENIŢI DIN ZONA CONFLICTULUI ARMAT DIN UCRAINA
ACTE NECESARE SUSPENDARE PLATĂ INDEMNIZAȚIE CREȘTERE COPIL
AJUTOARE DE URGENŢĂ
AJUTOR DE ÎNMORMÂNTARE
AJUTORUL FINANCIAR FAMILIILOR PENTRU PLATA SERVICIILOR OFERITE DE BONĂ
AJUTORUL PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINȚEI CU GAZE NATURALE,ENERGIE TERMICĂ, ENERGIE ELECTRICĂ, LEMNE ȘI SUPLIMENTUL DE ENERGIE
AJUTORUL SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
ALOCAŢIA DE STAT PENTRU COPII
ALOCAŢIA PENTRU SUSŢINEREA FAMILIEI
DOCUMENTE NECESARE PENTRU EVALUAREA COMPLEXĂ ŞI ÎNCADRAREA COPILULUI CU DIZABILITĂŢI ÎN GRAD DE HANDICAP/ACCES LA SERVICII DE ABILITARE ŞI REABILITARE, în conformitate cu Ordinul comun nr. 1985/1305/5805/2016
INDEMNIZAȚIA LUNARĂ CUVENITĂ PĂRINŢILOR SAU, DUPĂ CAZ, REPREZENTANŢILOR LEGALI AI COPILULUI CU HANDICAP GRAV, PERSOANEI SAU FAMILIEI CARE A PRIMIT ÎN PLASAMENT UN COPIL CU HANDICAP GRAV
INDEMNIZAȚIA PENTRU CRESTEREA COPILULUI ÎN VÂRSTA DE PÂNA LA 2 ANI SAU, ÎN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP, DE PÂNA LA 3 ANI
LUNA TATĂLUI - ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA INDEMNIZAŢIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 2 ANI SAU, ÎN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP, DE PÂNĂ LA 3 ANI
Informaţii Publice
Acte necesare
Formulare
Buget și acte financiare
Achiziții publice
Declarații de avere şi interese
Transparența salarială
Protecția datelor GDPR
Strategia Naționala Anticorupție
Subvenții acordate asociațiilor, fundațiilor și cultelor religioase
Alte documente
Sibiu, Bulevardul Victoriei 1-3, judeţul Sibiu
0040-0269-208930
protsoc@sibiu.ro
Programul cu publicul:
Luni – Joi - orele 8:00-15:00
Vineri – orele 8:00-12:00
Legături utile
Primăria Sibiu
DGASPC Sibiu
AJPIS Sibiu
Ministerul Muncii
© 2022-2023 DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ SIBIU, Toate drepturile rezervate
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility